ضمن تقدیر از پژوهشگرانی که در فراخوان معاونت پژوهشی دانشگاه در سال 1400 در خصوص اعطای اعتبار ویژه به طرح های پیشنهادی اولویت دار دانشگاه مشارکت داشتند؛ به اطلاع میرساند :
فرایند داوری طرحهای دریافت شده با موضوع پژوهش در آموزش به صورت بینام و با حضور اساتید کمیته پژوهش در آموزش دانشگاه انجام و طرحهای پیشنهادی ذیل به ترتیب و با فاصله، حائز بیشترین امتیاز لازم شناخته شدند :
- استفاده از دستیار آموزشی (Teaching Assistant) در تدریس درس فیزیولوژی پزشکی
- بررسی تأثیر استفاده از به کارگیری بازی دیجیتال در یادگیری اصطلاحات پزشکی