مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

اخبار

برای ثبت‌نام در رویدادها، لطفاً بر روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کرده و به حساب کاربری خود در سامانه سیپاد (آموزان) وارد شوید. سپس در بخش «دوره‌های کوتاه‌مدت» ثبت‌نام نمایید و هر یک از رویدادهایی را که تمایل دارید به لیست «دوره‌های من» اضافه کنید.
شرکت‌کنندگانی که قصد دریافت امتیاز آموزش مداوم را دارند، لازم است حتماً در سامانه آموزش مداوم نیز ثبت‌نام نمایند.

هجدهمین جشنواره شهید مطهری دارای امتیاز آموزشی ویژه برای اساتید، دانشجویان و کارکنان آموزشی است و همچنین امتیاز آموزش مداوم را نیز شامل می‌شود. لطفاً برای صدور گواهی، حتماً از طریق لینک‌های ثبت‌نام موجود در سایت، ثبت‌نام نمایید. همچنین در ورودی سالن‌های محل برگزاری هر رویداد، نام خود را ثبت کنید.

هجدهمین جشنواره آموزشی و دومین جشنواره دانشجویی شهید مطهری (ره)
۹ لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴
محل برگزاری: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت

برنامه روز اول جشنواره - سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

با محوریت: عملکرد مبتنی بر شواهد بر مبنای هوش مصنوعی

دوره آموزش مداوم

رویدادهای روز سه شنبه با عنوان کنفرانس علمی یکروزه "عملکرد مبتنی بر شواهد (در علوم پزشکی) بر مبنای فناوریهای جدید به ویژه هوش مصنوعی " در سامانه آموزش مداوم تعریف شده‌ است.

برای بهره‌مندی از امتیاز آموزش مداوم، علاوه بر ثبت‌نام در سامانه سیپاد (آموزان)، لطفاً در این دوره نیز از طریق سامانه آموزش مداوم ثبت‌نام فرمایید.

افتتاحیه و سخنرانی: آینده آموزش علوم پزشکی؛ از رویا تا واقعیت
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
مسئول رویداد:
کارگاه دانشجویی هوش مصنوعی در خدمت آموزش دانشجویان علوم پزشکی با رویکرد مبتنی بر شواهد
زمان: ۸:۵۰ تا ۱۰:۰۰
مکان: کلاس ۴
مسئول رویداد:
☕ استراحت: ۹:۴۵ تا ۱۰:۰۰
نشست مراقبت معنوی
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
مسئول رویداد:
پنل تحصیلات تکمیلی در خطر! آسیب‌شناسی کاهش استقبال در رشته‌های خاص
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: سالن شهید سلیمانی
مسئول رویداد:
کارگاه نقش هوش هیجانی در تعاملات دانشگاهی
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: سالن اجتماعات
مسئول رویداد:
کارگاه نوآوری در طراحی آزمون: کاربرد هوش مصنوعی در ارزیابی دانشجو
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۲
مسئول رویداد: خانم دکتر اکبری فارمد/نوروزی/میرچراغی
کارگاه خلاقیت در طراحی آموزشی: ساخت آثار منحصر به فرد با کانوا و طراحی اپلیکیشن آموزشی با موبایل؛ آسان‌تر از آنچه فکر می‌کنید!
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۳
مسئول رویداد:
پنل اشتراک تجارب ارزشمند آموزشی
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۴
مسئول رویداد:
نماز: ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۱۵
پنل امور رفاهی اساتید: انتظارات و واقعیت‌ها
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
مسئول رویداد:
نشست تاب‌آوری دستیاران در زندگی دانشگاهی
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: سالن شهید سلیمانی
مسئول رویداد:
کارگاه نقش هوش هیجانی در تعاملات دانشگاهی
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: سالن اجتماعات
مسئول رویداد:
کارگاه آموزش مجازی: دنیایی جدید از یادگیری موثر و لذت بخش در علوم پزشکی؛ از تولید محتوا تا بازی‌وارسازی
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۲
مسئول رویداد:
کارگاه دانشجویی: مهارت‌های ارتباطی در زندگی دانشجویی
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۳
مسئول رویداد:
پنل رفاه دانشجویان: پیش‌نیاز آموزش اثربخش
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۴
مسئول رویداد:

دوره آموزش مداوم

رویدادهای روز سه شنبه با عنوان کنفرانس علمی یکروزه "عملکرد مبتنی بر شواهد (در علوم پزشکی) بر مبنای فناوریهای جدید به ویژه هوش مصنوعی " در سامانه آموزش مداوم تعریف شده‌ است.

برای بهره‌مندی از امتیاز آموزش مداوم، علاوه بر ثبت‌نام در سامانه سیپاد (آموزان)، لطفاً در این دوره نیز از طریق سامانه آموزش مداوم ثبت‌نام فرمایید.

برنامه روز دوم جشنواره - چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

با محوریت: مهارت‌های ارتباطی
سخنرانی مهندسی پرسش: چگونه با هوش مصنوعی حرف بزنیم؟
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
پنل نگاهی به نقشهای چندگانه اعضای هیئت علمی و چگونگی ارزشیابی آن: از تدریس تا پژوهش
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: سالن شهید سلیمانی
نشست پاشنه آشیل استفاده بهینه از هوش مصنوعی: اخلاق و تعهد سازمانی
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: سالن اجتماعات
پنل توسعه حرفه‌ای در حوزه سلامت: شاه کلید رفع چالش‌های نظام بهداشت و درمان
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: کلاس ۲
کارگاه دانشجویی رویکرد مبتنی بر شواهد، از پژوهش در آموزش تا طرحهای نوآورانه
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: کلاس ۳
کارگاه جعبه ابزار هوش مصنوعی به عنوان دستیار توانمند مدرسان علوم پزشکی
زمان: ۸:۰۰ تا ۹:۴۵
مکان: کلاس ۴
☕ استراحت: ۹:۴۵ تا ۱۰:۰۰
نشست جانشین‌پروری در علوم پزشکی: راهبردی کارآمد در پرورش رهبران آینده و مدیریت دانش و تجربه
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
کارگاه آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد در عصر هوش مصنوعی: از سیاستگذاری تا کلاس درس
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: سالن شهید سلیمانی
پنل چالش‌های ارزیابی دانشجویان
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: سالن اجتماعات
نشست حلقه گمشده آموزش پزشکی: سرنوشت شغلی دانش‌آموختگان و اهمیت رصد مستمر
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۲
نشست حرکت به سوی دانشگاه نسل ۳: نگاهی نو به آموزش و خلق ثروت
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۳
کارگاه آشنایی با خطاهای شناختی در پزشکی
زمان: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵
مکان: کلاس ۴
نماز: ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۱۵
پنل مدیر گروه آموزشی: انتخاب بر اساس شایستگی یا انتصاب سنتی؟
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
پنل مدیریت چالش‌های تفاوت بین نسلی در آموزش: توانمندسازی اساتید و دانشجویان برای مواجهه با آن‌
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: سالن شهید سلیمانی
پنل استاد مشاور: آیا به اهداف خود رسیده است؟
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: سالن اجتماعات
نشست قلدری دانشگاهی از شناسایی تا درمان: تجربیات جهانی
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۲
کارگاه تکنیک‌های کنترل هیجانات دانشجویان و مدیریت کلاس های پرجمعیت
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۳
پنل دانشجویی بی لذتی آموزشی و ضرورت مطالبه گری هوشمندانه
زمان: ۱۲:۱۵ تا ۱۴:۰۰
مکان: کلاس ۴

دوره آموزش مداوم

رویدادهای روز چهارشنبه به عنوان کنفرانس علمی یکروزه " مهارتهای ارتباطی کلید توانمندسازی شاغلان حوزه سلامت " در سامانه آموزش مداوم تعریف شده‌ است.

برای بهره‌مندی از امتیاز آموزش مداوم، علاوه بر ثبت‌نام در سامانه سیپاد (آموزان)، لطفاً در این دوره نیز از طریق سامانه آموزش مداوم ثبت‌نام فرمایید.

برنامه روز سوم جشنواره - پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

با محوریت: پزشکان نسل جدید و توانمندسازی روانی
مراسم اختتامیه جشنواره
زمان: ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰
مکان: آمفی تئاتر شهید مطهری
ضیافت ناهار: ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۰۰

دوره آموزش مداوم

رویدادهای روز پنج شنبه به عنوان کنفرانس علمی یکروزه " نسل جدید پزشکان و ضرورت توانمندیهای جدید به ویژه در حوزه ویژگیهای روانی " در سامانه آموزش مداوم تعریف شده‌ است.

برای بهره‌مندی از امتیاز آموزش مداوم، علاوه بر ثبت‌نام در سامانه سیپاد (آموزان)، لطفاً در این دوره نیز از طریق سامانه آموزش مداوم ثبت‌نام فرمایید.

مسابقات جشنواره شهید مطهری

خلاقیت، دانایی و هیجان در کنار هم!
مسابقه کتابخوانی نشت نشا
محل برگزاری: فضای مجازی
کتاب نشت نشا در محل برگزاری توزیع شد و لینک مسابقه از طریق پست الکترونیک ارسال شد
مسابقه رنگین کمان آموزشی ۲
مکان: سالن‌های مختلف مرکز همایش‌های شهدای سلامت
زمان: سه‌شنبه و چهارشنبه
مسابقه جاسوس آموزشی
مکان: سالن‌های مختلف مرکز همایش‌های شهدای سلامت
زمان: سه‌شنبه و چهارشنبه
مسابقه پرونده معمای پزشکی
مکان: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت
زمان: سه‌شنبه و چهارشنبه
مسابقه اتاق فرار مجازی
مکان: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت
زمان: سه‌شنبه و چهارشنبه
مسابقه هنر در سلامت
محل برگزاری: فضای مجازی
از طریق پست الکترونیک
ویدیو معرفی مسابقه معمای پزشکی

چکیده ویدیویی فرایندهای برتر هجدهمین جشنواره شهید مطهری

مروری الهام‌بخش بر نوآوری‌های آموزشی
رتبه برتر در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی
رتبه برتر در حیطه یاددهی و یادگیری
رتبه برتر در حیطه ارزشیابی
رتبه برتر در حیطه یادگیری الکترونیکی
رتبه برتر در حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی
رتبه برتر در حیطه تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی

فرایندهای برتر جشنواره استاد شهیدمطهری

فرایندهای جشنواره شهیدمطهری
فرایندهای برتر هجدهمین جشنواره شهیدمطهری
حیطه رتبه عنوان فارسی فرایند  صاحب/صاحبان فرایند همکاران
ارزشیابی اول طراحی، بکارگیری و ارزشیابی پورت‌فولیوی الکترونیکی دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی دکتر سمیه اکبری فارمد، دکتر اعظم نوروزی دکتر علی عمادزاده، مهندس وحیده ذوالفقاری 
ارزشیابی دوم طراحی و اجرای فرایند شناسایی و حل چالش های ارزشیابی با استفاده از سوالات طراحی شده توسط دانشجویان بر مبنای الگوی رهبری مشارکتی وحید قوامی- هادی طهرانی دکتر حسین علیدادی سلطانقلی، دکتر محمد واحدیان شاهرودی، دکتر علی عمادزاده، دکتر حسن غلامی، دکتر جمشید جمالی، دکتر مریم سرخوش، دکتر حمیدرضا شعبانی کیا، دکتر نجمه خدادادی، دکتر ابراهیم تابان، دکتر مریم محمدی، دکتر سعید اخلاقی، دکتر محسن شجاع جهان آباد
ارزشیابی سوم :  طراحی و اجرای برنامه ارزشیابی 360 درجه عملکرد دانشجویان مامایی در حفظ حریم خصوصی و رعایت منشور حقوق مادران درلیبر و زایمان و ارائه بازخورد: گامی در جهت ارتقای  اخلاق حرفه ای دانشجویان در آموزش بالینی دکتر فاطمه زهرا کریمی دکتر طلعت خدیوزاده
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی اول طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه فناوری های آموزشی نو وکاربردی در آموزش علوم پزشکی مبتنی بر الگوی شایستگی با تاکید بر هوش مصنوعی مهندس وحیده ذوالفقاری، دکتر حمیدرضا کیانی فر دکتر مجید خادم رضاییان، دکتر علی عمازاده، فاطمه پوراسماعیل، دکتر معصومه محمدحسین زاده، دکتر میترا احدی، تکتم عرفانی، مهندس مهتاب بخارایی، مهندس سمانه ربانی، نیره هوشیار، حسینعلی نامدار
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دوم تدوین و بازنگری برنامه درسی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی مبتنی بر مدل بازنگری  اتاوا: طراحی، اجرا و ارزشیابی مستمر
 برنامه جامع آموزشی صلاحیت حرفه‌ای سالمندی برای اولین بار در ایران
دکتر سمیرا مهاجر- محمد نمازی نیا- محمدامین کریمی دکتر سیدرضا مظلوم، دکتر حسین کریمی مونقی، Professor Violeta Lopez ، Professor Wendy Cross
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی سوم طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزشی "عوامل ساختاری تعیین کننده سلامت" برای دانشجویان مقطع عمومی دندان پزشکی دکتر سیده زهرا یعقوبی دکتر سمیه اکبری فارمد، دکتر سمانه سادات ایوبی
طراحی و تولید محصولات آموزشی اول (*رتبه سوم کشوری) طراحی، توسعه، اجرا و ارزیابی بازی دیجیتال آموزشی مدکوئیز: نوآوری در آموزش اصطلاحات پزشکی مبتنی بر بازی‌وارسازی دکتر خلیل کیمیافر، سیده فاطمه موسوی بایگی، دکتر معصومه سرباز دکتر داوود سبحانی راد، علی درودی، دکتر پرویز معروضی، دکتر سیدمحمد طباطبایی، دکتر مجید خادم رضائیان، مصطفی سهرابی فر، مجتبی اسماعیلی
طراحی و تولید محصولات آموزشی دوم تأثیر بازی‌های آموزشی جدی بر افزایش دقت تشخیصی و بهبود مهارت‌های بالینی دانشجویان پزشکی در مدیریت بیماران سوختگی دکتر راضیه فروتن، دکتر سیدحسن طاوسی، دکتر کلثوم دلدار، دکتر علی احمدآبادی  
طراحی و تولید محصولات آموزشی سوم کارافزار مبتنی بر موبایل برای آموزش دوره کارآموزی  طب اورژانس دکتر سید رضا حبیب زاده  
مدیریت و رهبری آموزشی اول            "طراحی ، پیاده سازی، ارزشیابی و مدیریت نقشه برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی " دکتر اعظم نوروزی، دکتر سمیه اکبری فارمد، دکتر علی عمادزاده  
مدیریت و رهبری آموزشی دوم طراحی و اجرای فرایند شناسایی چالش ها و ارتقای برگزاری کلاس های مشترک اساتید دانشکده بهداشت با رویکرد حل مسأله دکتر جمشید جمالی، دکتر وحید قوامی دکتر حسین علیدادی سلطانقلی، دکتر حبیب الله اسماعیلی، دکتر علی اصغر نجف پور، دکتر سیدسعید طباطبایی، دکتر حمیدرضا شعبانی کیا، دکتر مریم سرخوش، دکتر جواد مقری، دکتر ابراهیم تابان، دکتر احسان موسی فرخانی، محسن شجاع جهان آباد، سمیه نصرالهی
مدیریت و رهبری آموزشی سوم مدیریت عالمانه در ارزیابی فرایندهای جشنواره شهید مطهری: از اقدام پژوهی تا بکارگیری سامانه‌های الکترونیکی مهندس وحیده ذوالفقاری، دکتر مجید خادم رضاییان دکتر حمیدرضا کیانی فر، دکتر علی عمادزاده، دکتر رضا اخوان، دکتر معصومه محمدحسین زاده، فاطمه پوراسماعیل، تکتم عرفانی
یاددهی و یادگیری اول فراهمی یادگیـری تعاملـی از طریـق آمـوزش مبتنی بر بازی های جدی در تدریس اپیدمیولوژی دانشجویان پزشکی (NONCO** و ماموریت نجات ZI*) دکتر لیدا جراحی دکتر سیدمجتبی موسوی بزاز، دکتر ویدا وکیلی
یاددهی و یادگیری دوم طراحی، اجرا و ارزشیابی مسابقه آموزشی اتاق فرار مبتنی بر بازی‌وارسازی در جهت ارتقای مهارت‌های عملی، تفکر خلاق و کار تیمی در کارورزان پزشکی دکتر امیر محمدزاده، دکتر مینا اکبری راد دکتر سیدرضا حبیب زاده، دکتر شکوفه اعلایی، دکتر آزاده ایزدی مود، محمدصادق عابدی
یاددهی و یادگیری سوم طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزشی"ارائه مجدد مساله(بیمار)" بر اساس نظریه " شرحنامه بیماری" برای دانشجویان پزشکی دکتر مهناز برومند رضازاده، دکتر اعظم نوروزی، دکتر معصومه میرتیموری، طیبه سیفی زاده  
یاددهی و یادگیری سوم طراحی، اجرا و ارزشیابی روش تدریس تئاتر مدیریت در آموزش اصول و مبانی مدیریت به دانشجویان مقطع کارشناسی دکتر فاطمه کوکبی سقی دکتر تکتم معصومیان، دکتر زهرا عمرانی
یادگیری الکترونیکی اول طراحی و ارزیابی نرم افزار مبتنی بر ویندوز با هدف استاندارد سازی، پیاده سازی و اجرای آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی پایان مرحله کارآموزي دانشجویان فیزیوتراپی به روش ساختارمند عینی بصورت مجازی برای اولین بار در کشور دکتر حسین رفسنجانی ده قاضی، شهریار خطیبی دکتر حامد تابش
فرایندهای برتر هفدهمین جشنواره شهیدمطهری
حیطه رتبه عنوان فرایند صاحب/صاحبان فرایند همکاران
ارزشیابی اول طراحی فرآیند انتخاب استاد برگزیده آموزشی در دانشکده پزشکی
گامی در جهت ترغیب، تشویق و هدایت مسیر تعالی آموزشی
دکتر پروین عبداله زاده مقدم، دکتر فاطمه رودی   دکتر مسعود ملکی، دکتر سیدهادی موسوی، دکتر مصطفی جعفری، دکتر عبدالرضا ملک، دکتر سارا صبوری، دکتر زهراسادات طباطبایی، زهرا موفقی، امیرحسین کهن، فاطمه نورمحمدی
ارزشیابی دوم طراحی و پیاده سازی دستورالعمل  پایش  رفتار ، اخلاق و  پوشش حرفه ای دستیاران تخصصی پزشکی با رویکردی  نوین  مریم ملکی

دکتر فاطمه محرری، دکتر حمید رضا کیانی فر، دکتر علی شعیبی، دکتر محسن موهبتی، دکتر لیلا مشهدی، دکتر بهزاد علیزاده، دکتر مینا اکبری راد، دکتر مریم نادرزاده، خانم معصومه پورطالبی، خانم فرشته عرب، خانم فرزانه ملکی

ارزشیابی سوم بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آمادگی هوش مصنوعی پزشکی برای دانشجویان پزشکی (MAIRS-MS) دکتر هانیه مستور، امیرعلی مودی قالی باف

 مریم مقدسین، دکتر علی عمادزاده

تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی اول طراحی و پیاده‌سازی برنامه مدیریت زخم در کوریکولوم کارشناسی پرستاری، منطبق با نیاز جامعه گام به گام در مسیر توسعه دکتر مهدیه آرین

دکتر فاطمه حاجی آبادی، دکتر سید رضا مظلوم، دکتر زهرا دلیر، دکتر محمد مهدی کامیار، دکتر هادی مدقق، دکتر حمیدرضا رحیمی، خانم حمیرا ضابطیان

تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دوم طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی پیش کارورزی در جهت توسعه مهارت های عمومی دانشجویان  پزشکی پیش از ورود به مقطع کارورزی   دکتر مینا اکبری راد، دکتر سیدرضا حبیب زاده، دکتر شیما نبوی، دکتر مجید خادم رضاییان، سید علی ذوالفقاری

 دکتر علی عمادزاده، دکتر مصطفی جعفری، دکتر حمیدرضا کیانی فر، دکتر معصومه محمدحسین زاده، دکتر مریم نادرزاده، امیرعلی مودی قالیباف

وین و بازنگری برنامه های آموزشی سوم برگزاری مدرسه کشوری تابستانی پژوهش در آموزش پزشکی سمانه سادات ایوبی، ملیکا خانزاده طهرانی، دکتر فاطمه رودی، سعید دبیری­فر

دکتر مسعود ملکی، دکتر زهرا مشکات، دکتر مجید خادم رضاییان، دکتر نازیلا زرقی، دکتر سارا صبوری، ساجده صفار، سید حسن آیتی، دکتر نازنین زمانیان، زهرا موفقی

احی و تولید محصولات آموزشی اول طراحی، توسعه، اجرا و ارزشیابی اپلیکیشن آموزش شکستگی های شایع اندام با تشخیص دشوار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (واشا) دکتر هانیه مستور، انسیه چوبداران

دکتر بیتا عباسی، دکتر علی عمادزاده، دکتر مجید خادم رضائیان

طراحی و تولید محصولات آموزشی دوم قصه‌گویی دیجیتال فناوری موثر در آموزش درس روانشناسی دکتر مهری یاوری، مرجان نورشادی، دکتر هانیه مستور، دکتر حمیدرضا بهنام‌ وشانی 

دکتر حسن قوامی، دکتر نازنین ‌شماعیان ‌رضوی

طراحی و تولید محصولات آموزشی سوم بررسی تاثیر ویدئو پادکستینگ بر یادگیری و میزان رضایت دانشجویان دندانپزشکی عمومی از مباحث دندانپزشکی کودکان عملی 1 دکتر ترانه موحد، دکتر معصومه ابراهیمی 

دکتر فاطمه مظهری، دکتر علیرضا صراف شیرازی، دکتر مریم مهرابخانی، دکتر رسول صاحب علم، دکتر ایمان پریسای، دکتر فاطمه خوراکیان، دکتر زهرا محمدزاده، دکتر مهشید گیفانی، دکتر نعیمه داغستانی، دکتر علی قیداری، دکتر صابر بابازاده

مدیریت و رهبری آموزشی اول ارتقا  مدیریت فرایند های آموزش بالینی مبتنی بر بهبود مستمر کیفیت از مراقبت روتین تا مدیریت مراقبت حرفه ای از طریق استراتژی تلفیق نوت راهنما استدلال بالینی و نقشه مفهومی راهبردی: مفهوم گمشده در مدیریت و رهبری آموزش جامع پرستاری در ایران دکتر سمیرا مهاجر، دکتر آفرین ربانی

دکتر سیدرضا مظلوم، دکتر حسین کریمی مونقی، میلاد قدیمی، محمدامین کریمی، محمد نماری نیا، رضا حاجی علی بیگلو، انوش مهدیزاده، پروفسور ویولتا لوپز

مدیریت و رهبری آموزشی دوم            طراحی، پیاده‌سازی و ارزشیابی نقشه برنامه درسی  کارشناس ارشد رشته آموزش پزشکی دکتر اعظم نوروزی ، سمیه اکبری فارمد

دکتر علی عمادزاده، طیبه سیفی زاده، شیماسادات ظریف نهاد، دکتر حسن غلامی، دکتر مهری یاوری، دکتر سید مسعود حسینی، دکتر هانیه مستور، دکتر حسین کریمی مونقی، حورا اشرفی فرد، صادق باقری

مدیریت و رهبری آموزشی سوم راه اندازی میز آینده پژوهی کلان منطقه 9 آمایشی، گامی پیشرو در راستای ایجاد قطب علمی آینده پژوهی آموزش پزشکی کشور  اکرم مقدسی، دکتر حمیدرضا کیانی فر، دکتر سیدعلی علمداران دکتر مقصود فراستخواه، دکتر فریبرز ثمینی ، دکتر فرشید عابدی، دکتر سعید خزائی، دکتر علیرضا همتی، دکتر ابوالفضل خواجوی راد، دکتر جلیل توکل افشاری، دکتر محمد اعتضادرضوی، دکتر علی عمادزاده، دکتر رضا اخوان، دکتر مجید خادم رضائیان، دکتر علی اکبر حق دوست، دکتر رضا دهنویه، دکتر شبنم نیرومند، دکتر رضا پروانه، دکتر مریم نادرزاده، وحیده ذوالفقاری، فاطمه پوراسماعیل
یاددهی و یادگیری اول تدریس دروس علوم پایه پزشکی با استفاده از شیوه آموزش همتا و مقایسه آن با روش سنتی در میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پزشکی دکتر مجید خزاعی دکتر علی عمادزاده، نرجس شیروانی، نیما شاکری، محمد محبی، نگین اسکندری
یاددهی و یادگیری دوم بررسی اثر بخشی روش یادگیری کوانتومی بر میزان یادگیری، انگیزش یادگیری و یادسپاری دانشجویان کارشناس پرستاری درآموزش درس مراقبت های ویژه (CCU) دکتر نجمه ولی زاده زارع، دکتر حسین کریمی مونقی

دکتر طاهره صادقی، سحر عرب خزاعی

یاددهی و یادگیری سوم  تحلیل، طراحي، پیاده سازی و ارزيابي آموزش داروهای قلبی- عروقی در گروههای کوچک  (Small Groups) به منظور ارتقا کیفیت تجویز منطقی داروهای موثر بر قلب و عروق  دکتر غلامرضا کریمی  دکتر مریم نادرزاده گوارشگی
یادگیری الکترونیکی اول استفاده از اپلیکیشن تحت وب آموزش نسخه خوانی و بانک اطلاعات چندرسانه ای داروهای ژنریک ایران به منظور بهبود یادگیری و افزایش انگیزه دانشجویان داروسازی در دوره کارآموزی در عرصه شهری یک دکتر ژیلا طاهرزاده، دکتر مهری یاوری، ستاره عمادزاده، یامین حجازی

دکتر سعید اسلامی، دکتر هانیه مستور

یادگیری الکترونیکی دوم مقایسه تأثیر ترجمه و صداگذاری فیلم های آموزشی، با ضبط و تدوین فیلم های مهارتهای پایه پرستاری در
گروه های کوچک توسط دانشجویان بر میزان یادگیری مهارتهای پایه در درس اصول و مهارتهای پرستاری
دکتر ناهید عاقبتی

دکتر طیبه پورغزنین، دکتر فاطمه حاجی آبادی

یادگیری الکترونیکی سوم ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان پرستاری در مورد تریاژ مامایی با استفاده از گردآوری میدانی کلیپ های موردی مبتنی بر تجربه دکتر صدیقه عبداله پور، دکتر ناهید جهانی  -
فرایندهای برتر هفدهمین جشنواره شهیدمطهری
حیطه رتبه عنوان فرایند صاحب/صاحبان فرایند همکاران
ارزشیابی اول طراحی فرآیند انتخاب استاد برگزیده آموزشی در دانشکده پزشکی
گامی در جهت ترغیب، تشویق و هدایت مسیر تعالی آموزشی
دکتر پروین عبداله زاده مقدم، دکتر فاطمه رودی   دکتر مسعود ملکی، دکتر سیدهادی موسوی، دکتر مصطفی جعفری، دکتر عبدالرضا ملک، دکتر سارا صبوری، دکتر زهراسادات طباطبایی، زهرا موفقی، امیرحسین کهن، فاطمه نورمحمدی
ارزشیابی دوم طراحی و پیاده سازی دستورالعمل  پایش  رفتار ، اخلاق و  پوشش حرفه ای دستیاران تخصصی پزشکی با رویکردی  نوین  مریم ملکی

دکتر فاطمه محرری، دکتر حمید رضا کیانی فر، دکتر علی شعیبی، دکتر محسن موهبتی، دکتر لیلا مشهدی، دکتر بهزاد علیزاده، دکتر مینا اکبری راد، دکتر مریم نادرزاده، خانم معصومه پورطالبی، خانم فرشته عرب، خانم فرزانه ملکی

ارزشیابی سوم بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آمادگی هوش مصنوعی پزشکی برای دانشجویان پزشکی (MAIRS-MS) دکتر هانیه مستور، امیرعلی مودی قالی باف

 مریم مقدسین، دکتر علی عمادزاده

تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی اول طراحی و پیاده‌سازی برنامه مدیریت زخم در کوریکولوم کارشناسی پرستاری، منطبق با نیاز جامعه گام به گام در مسیر توسعه دکتر مهدیه آرین

دکتر فاطمه حاجی آبادی، دکتر سید رضا مظلوم، دکتر زهرا دلیر، دکتر محمد مهدی کامیار، دکتر هادی مدقق، دکتر حمیدرضا رحیمی، خانم حمیرا ضابطیان

تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دوم طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی پیش کارورزی در جهت توسعه مهارت های عمومی دانشجویان  پزشکی پیش از ورود به مقطع کارورزی   دکتر مینا اکبری راد، دکتر سیدرضا حبیب زاده، دکتر شیما نبوی، دکتر مجید خادم رضاییان، سید علی ذوالفقاری

 دکتر علی عمادزاده، دکتر مصطفی جعفری، دکتر حمیدرضا کیانی فر، دکتر معصومه محمدحسین زاده، دکتر مریم نادرزاده، امیرعلی مودی قالیباف

وین و بازنگری برنامه های آموزشی سوم برگزاری مدرسه کشوری تابستانی پژوهش در آموزش پزشکی سمانه سادات ایوبی، ملیکا خانزاده طهرانی، دکتر فاطمه رودی، سعید دبیری­فر

دکتر مسعود ملکی، دکتر زهرا مشکات، دکتر مجید خادم رضاییان، دکتر نازیلا زرقی، دکتر سارا صبوری، ساجده صفار، سید حسن آیتی، دکتر نازنین زمانیان، زهرا موفقی

احی و تولید محصولات آموزشی اول طراحی، توسعه، اجرا و ارزشیابی اپلیکیشن آموزش شکستگی های شایع اندام با تشخیص دشوار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (واشا) دکتر هانیه مستور، انسیه چوبداران

دکتر بیتا عباسی، دکتر علی عمادزاده، دکتر مجید خادم رضائیان

طراحی و تولید محصولات آموزشی دوم قصه‌گویی دیجیتال فناوری موثر در آموزش درس روانشناسی دکتر مهری یاوری، مرجان نورشادی، دکتر هانیه مستور، دکتر حمیدرضا بهنام‌ وشانی 

دکتر حسن قوامی، دکتر نازنین ‌شماعیان ‌رضوی

طراحی و تولید محصولات آموزشی سوم بررسی تاثیر ویدئو پادکستینگ بر یادگیری و میزان رضایت دانشجویان دندانپزشکی عمومی از مباحث دندانپزشکی کودکان عملی 1 دکتر ترانه موحد، دکتر معصومه ابراهیمی 

دکتر فاطمه مظهری، دکتر علیرضا صراف شیرازی، دکتر مریم مهرابخانی، دکتر رسول صاحب علم، دکتر ایمان پریسای، دکتر فاطمه خوراکیان، دکتر زهرا محمدزاده، دکتر مهشید گیفانی، دکتر نعیمه داغستانی، دکتر علی قیداری، دکتر صابر بابازاده

مدیریت و رهبری آموزشی اول ارتقا  مدیریت فرایند های آموزش بالینی مبتنی بر بهبود مستمر کیفیت از مراقبت روتین تا مدیریت مراقبت حرفه ای از طریق استراتژی تلفیق نوت راهنما استدلال بالینی و نقشه مفهومی راهبردی: مفهوم گمشده در مدیریت و رهبری آموزش جامع پرستاری در ایران دکتر سمیرا مهاجر، دکتر آفرین ربانی

دکتر سیدرضا مظلوم، دکتر حسین کریمی مونقی، میلاد قدیمی، محمدامین کریمی، محمد نماری نیا، رضا حاجی علی بیگلو، انوش مهدیزاده، پروفسور ویولتا لوپز

مدیریت و رهبری آموزشی دوم            طراحی، پیاده‌سازی و ارزشیابی نقشه برنامه درسی  کارشناس ارشد رشته آموزش پزشکی دکتر اعظم نوروزی ، سمیه اکبری فارمد

دکتر علی عمادزاده، طیبه سیفی زاده، شیماسادات ظریف نهاد، دکتر حسن غلامی، دکتر مهری یاوری، دکتر سید مسعود حسینی، دکتر هانیه مستور، دکتر حسین کریمی مونقی، حورا اشرفی فرد، صادق باقری

مدیریت و رهبری آموزشی سوم راه اندازی میز آینده پژوهی کلان منطقه 9 آمایشی، گامی پیشرو در راستای ایجاد قطب علمی آینده پژوهی آموزش پزشکی کشور  اکرم مقدسی، دکتر حمیدرضا کیانی فر، دکتر سیدعلی علمداران دکتر مقصود فراستخواه، دکتر فریبرز ثمینی ، دکتر فرشید عابدی، دکتر سعید خزائی، دکتر علیرضا همتی، دکتر ابوالفضل خواجوی راد، دکتر جلیل توکل افشاری، دکتر محمد اعتضادرضوی، دکتر علی عمادزاده، دکتر رضا اخوان، دکتر مجید خادم رضائیان، دکتر علی اکبر حق دوست، دکتر رضا دهنویه، دکتر شبنم نیرومند، دکتر رضا پروانه، دکتر مریم نادرزاده، وحیده ذوالفقاری، فاطمه پوراسماعیل
یاددهی و یادگیری اول تدریس دروس علوم پایه پزشکی با استفاده از شیوه آموزش همتا و مقایسه آن با روش سنتی در میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پزشکی دکتر مجید خزاعی دکتر علی عمادزاده، نرجس شیروانی، نیما شاکری، محمد محبی، نگین اسکندری
یاددهی و یادگیری دوم بررسی اثر بخشی روش یادگیری کوانتومی بر میزان یادگیری، انگیزش یادگیری و یادسپاری دانشجویان کارشناس پرستاری درآموزش درس مراقبت های ویژه (CCU) دکتر نجمه ولی زاده زارع، دکتر حسین کریمی مونقی

دکتر طاهره صادقی، سحر عرب خزاعی

یاددهی و یادگیری سوم  تحلیل، طراحي، پیاده سازی و ارزيابي آموزش داروهای قلبی- عروقی در گروههای کوچک  (Small Groups) به منظور ارتقا کیفیت تجویز منطقی داروهای موثر بر قلب و عروق  دکتر غلامرضا کریمی  دکتر مریم نادرزاده گوارشگی
یادگیری الکترونیکی اول استفاده از اپلیکیشن تحت وب آموزش نسخه خوانی و بانک اطلاعات چندرسانه ای داروهای ژنریک ایران به منظور بهبود یادگیری و افزایش انگیزه دانشجویان داروسازی در دوره کارآموزی در عرصه شهری یک دکتر ژیلا طاهرزاده، دکتر مهری یاوری، ستاره عمادزاده، یامین حجازی

دکتر سعید اسلامی، دکتر هانیه مستور

یادگیری الکترونیکی دوم مقایسه تأثیر ترجمه و صداگذاری فیلم های آموزشی، با ضبط و تدوین فیلم های مهارتهای پایه پرستاری در
گروه های کوچک توسط دانشجویان بر میزان یادگیری مهارتهای پایه در درس اصول و مهارتهای پرستاری
دکتر ناهید عاقبتی

دکتر طیبه پورغزنین، دکتر فاطمه حاجی آبادی

یادگیری الکترونیکی سوم ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان پرستاری در مورد تریاژ مامایی با استفاده از گردآوری میدانی کلیپ های موردی مبتنی بر تجربه دکتر صدیقه عبداله پور، دکتر ناهید جهانی  -
فرایندهای برتر شانزدهمین جشنواره شهیدمطهری
حیطه آموزشی رتبه عنوان فرایند صاحب/ صاحبان فرایند همکاران رتبه کشوری
حیطه ارزشیابی آموزشی(دانشجو، هیئت علمی و برنامه) اول پایش و ارتقاء آزمون های تشریحی با رویکرد ارزیابی برای یادگیری در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دکتر مریم سرخوش، دکتر وحید قوامی مریم نادرزاده، محسن شجاع جهان آباد، سمیه نصرالهی، حسین علیدادی سلطان قلی، جمشید جمالی، محمود شمس، علی اکبر دهقان، مجتبی داودی، بهنام باریک بین، ضیاءالدین بنیادی، فاطمه کوکبی، جواد مقری، محمد نورمحمدی  
حیطه ارزشیابی آموزشی(دانشجو، هیئت علمی و برنامه) دوم طراحی و اجرا آزمون ارزشیابی بالینی ویژه پرستاری سالمندان و بزرگسالان: رویکردی نوین جهت ارزیابی استدلال و صلاحیت بالینی در مدیریت مراقبت در عرصه پرستاری Mini-CEX) Specific Adult &Geriatric Nursing) دکتر سمیرا مهاجر، محمدامین کریمی، آفرین ربانی، محسن حیدری دکتر سیدرضا مظلوم، دکتر حسین کریمی مونقی، دکتر فاطمه حاجی آبادی  
حیطه ارزشیابی آموزشی(دانشجو، هیئت علمی و برنامه) سوم ارتقاء کیفیت سامانه لاگ بوک الکترونیک گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر ایمانه روشن ضمیر، دکتر محسن رجعتی حقی دکتر سارا صبوری، مهندس احسان مرادی، دکتر کامران خزائنی، دکتر احسان خدیوی، دکتر بشیر رسولیان، دکتر محمدرضا مجیدی، دکتر محمدرضا افضل، دکتر مهدی بخشایی، دکتر لیلا مستعان، دکتر نوید نوری زاده، دکتر محمدرضا شریفیان، دکتر لیلا مشهدی  
حیطه مدیریت و رهبری آموزشی اول مدیریت و رهبری دانشنامه تخصصی رشته دندانپزشکی با طراحی و اجرای نرم‌افزار امتیازدهی پژوهشی داوطلبان دکتر علیرضا صراف شیرازی، دکتر مهسا تلافی نوغانی دکتر مهدی کدخدازاده، دکتر امیر معین تقوی، دکتر پرنیان علیزاده اسکویی، دکتر سعید نظافتی، دکتر غلامرضا شیرانی، دکتر مسعود ساعتچی، دکتر جمیله بیگم طاهری، دکتر مهکامه مشفقی  
حیطه مدیریت و رهبری آموزشی دوم طراحی و اجرای برنامه منتورینگ برای دانشجویان سال اول پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، و و بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر مینا اکبری راد، محمدهادی نجات، علیرضا رئوف شیبانی، فاطمه ایوانی دکتر ابوالفضل خواجوی راد، دکتر علی عمادزاده،دکتر مصطفی جعفری، دکتر معصومه محمدحسین زاده، تکتم عرفانی، امیرحسین درخشان دوغایی، مهدی جعفری، رضا فاطمی نیا، فاطمه ورقی  
حیطه مدیریت و رهبری آموزشی سوم ارتقاء فرایندهای آموزشی مرتبط با دانشجویان غیر ایرانی دانشکده بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر فاطمه کوکبی سقی، دکتر مهدی یوسفی دکتر علی وفایی نجار، دکتر مهدی قلیان اول، دکتر حسین علیدادی، دکتر حمیدرضا شعبانی کیا، دکتر جواد جوان نوقابی، دکتر حسین ابراهیمی پور، دکتر جواد مقری، دکتر مهدی ورمقانی، دکتر الهه هوشمند، دکتر سعید طباطبایی، دکتر وحید قوامی، بتسابه یوسفی، زهرا امامی  
حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی اول طراحی و تدوین نرم افزار الکترونیکی NANDA Nurse Assistant مبتنی بر تشخیص های استاندارد پرستاری به عنوان دستیار پشتیبان جهت ارتقا قضاوت و استدلال بالینی در بین دانشجویان پرستاری و پرستاران بیمارستان های آموزشی دکتر سمیرا مهاجر، رضا الهی، محمدامین کریمی، دکتر سیدرضا مظلوم، محسن حیدری آفرین ربانی، دکتر شاپور بدیعی اول، دکتر ایوب توکلیان، امیررضا صالح مقدم، دکتر گلناز صبوری، محمد نمازی نیا سوم کشوری
حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی دوم طراحی، توسعه و پذیرش فناوری نرم افزار آموزشی دستیار تدریس مبتنی بر یادگیری سیار  دکتر ژیلا طاهرزاده،دکتر مهری یاوری، سجاد آزاد دکتر سعید اسلامی، مهندس وحیده ذوالفقاری، حورا اشرفی فرد، محمد کلیدری، رضا فاطمی نیا، دکتر شیوا گل محمدزاده، دکتر سپیده الیاسی، دکتر بهجت جوادی، دکتر راضیه قدسی، تکتم بخاراییان  
حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی سوم دستیار تشخیص نویسی و کدگذاری الکترونیک  (دتنا) نفیسه سادات حسینی، دکتر رضا موسوی دکتر هادی موسوی، دکتر سمیه غریبی، دکتر بیتا دادپور، دکتر خلیل کیمیافر، دکتر سعید اسلامی  
حیطه یاددهی و یادگیری اول مواجهه بالینی زودهنگام اصلاح شده، رهیافتی نوین در توانمندسازی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پسا کرونا دکتر مینا اکبری راد دکتر علی عمادزاده، دکتر سحر روانشاد، دکتر محمدرضا فرزانه فر، دکتر مصطفی جعفری، دکتر معصومه محمدحسین زادهدکتر ابوالقاسم اللهیاری، دکتر مجید خادم رضائیان، دکتر محسن موهبتی، دکتر ناصر سرگلزایی، امیرعلی مودی قالیباف، حمیدرضا آقایی، مهدی رفیعی، سیدعلی ذوالفقاری، امید علیزاده، مهدی جعفری  
حیطه یاددهی و یادگیری دوم استفاده از آموزش همتا (Peer teaching) در تدریس درس فیزیولوژی بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پزشکی در مقایسه با روش تدریس سنتی  دکتر مجید خزاعی دکتر علی عمادزاده، نرجس شیروانی، نیما شاکری، محمد محبی  
حیطه یادگیری الکترونیکی اول طراحی و تدوین پادکست های آموزشی(رادیو هوم کر) مدل های تخصصی مراقبت در منزل مبتنی بر شواهد به منظور ارتقاء کیفیت یادگیری  الکترونیکی ومشارکتی دانشجویان پرستاری دکتر سمیرا مهاجر، میلاد قدیمی، مهناز کهنسال، مهدی کرابی، محمدامین کریمی امیرمحمد کیوان شکوه، دکتر حسین کریمی مونقی، محمد نمازی نیا  
فرایندهای برتر پانزدهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرایند صاحب/ صاحبان فرایند دانشکده حیطه آموزشی رتبه کشوری
اول طراحی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه سنجش و ارزیابی مبتنی بر توانمندی های حرفه ای منطبق بر کوریکولوم درقالب لاگ بوک دستیاری با توجه به چشم انداز سند تحول نظام سلامت دکتر سارا صبوری، دکتر شبنم نیرومند، دکتر فریبرز ثمینی پزشکی ارزشیابی آموزشی قابل تقدیر
دوم طراحی و اجرای مدل پایش عملکرد آموز ش مجازی اساتید دکتر سمیه فضائلی، دکتر سارا خادمی پیراپزشکی ارزشیابی آموزشی  
سوم ارتقا استدلال بالینی و کیفیت آموزش تخصصی دستیاران پزشکی خانواده از طریق طراحی و اجرای کلاس وارونه و ارزشیابی با روش ویژگی کلیدی زهرا عطایی، نسرین میلانی پزشکی ارزشیابی آموزشی  
دوم اجراي طرح تحول آموزش، با تخصيص 6 تخت از بيماريهاي شايع بخش به دانشجويان پزشكي عمومي با هدف ارتقاء و بهبود آموزش، اصول صحيح پرونده نويسي و نسخه نويسي در گروههای بالینی (جراحی عمومی، داخلی، قلب) دکتر فاطمه معاونیان، دکتر محمد طیبی، فرشته عرب پزشکی تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی  
دوم فرآیند شبکه سازی و طراحی یک چارچوب منطقی و جامع نگر برای بهبود مستمر کیفیت و کمیت روندها: مبتنی بر آینده پژوهی، اقدام پژوهی و ترجمان دانش مرتبط با آموزش تحصیلات تکمیلی علی عظیمی، محیا دادگر آزاد، دکتر ابوالفضل خواجوی راد   مدیریت و رهبری آموزشی  
سوم طرحریزی رویه¬های استاندارد (ایمن) عملیاتی (SOP) آزمایشگاه¬های گروه مهندسی بهداشت حرفه¬ای و ایمنی کار دکتر رمضان میرزایی، دکتر محمد نورمحمدی، دکتر سیده نگار اسعدی، دکتر زهرا رضوانی، دکتر ابراهیم تابان، سیف ا... غریب بهداشت مدیریت و رهبری آموزشی  
اول سیستم دستیار تشخیص افتراقی علی ثنایی فر، حسن وکیلی ارکی، میترا احدی پزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی دوم کشوری
دوم طراحی، اجرا و ارزشیابی  نرم افزار مایع درمانی درسوختگی  سیدحسن طاووسی، سیدامیرحسین طاووسی پزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی  
اول طراحی و اجرا فرایند اموزشی پورتفولیو حرفه ای با رویکرد یادگیری ترکیبی در دانشجویان عرصه کارشناسی پرستاری دکتر سمیرا مهاجر پرستاری و مامایی یاددهی و یادگیری  
دوم ارتقاء یادگیری و انگیزش  اعضای هیات علمی با طراحی دوره‌های توانمندسازی اعضای هیات‌علمی بر اساس سبک‌یادگیری آنان  دکتر حسین کریمی مونقی تمام دانشکده ها یاددهی و یادگیری  
سوم طراحي و اجراي  گراند راند مسمومین بین دانشگاهي به روش وبینار- يك تحقيق عملي محمد مشیری، دکتر مهدی بلالی مود، دکتر بیتا دادپور، دکتر آناهیتا علیزاده قمصری، دکتر سیدرضا موسوی، دکتر لیلا اعتماد، دکتر سمیه غریبی، دکتر نسترن ایزدی مود، دکتر شاهین شادنیا، دکتر حسن حسنیان، دکتر بابک مصطفی زاده، دکتر میترا رحیمی، دکتر پیمان عرفان طلب اوینی مشهد/کرمان/بیرجند/یزد/تبریز/ ارومیه/ اصفهان/ سبزوار/ کرمانشاه/ ایران یاددهی و یادگیری  
اول طراحی، اجرا و ارزیابی بسته آموزش مجازی ملی برای توانمندسازی اعضاء هیات علمی، دانش آموختگان و دانشجویان طب ایرانی سراسر کشور دکتر مهدی یوسفی، دکتر حمیده وحید طب ایرانی و مکمل یادگیری الکترونیکی  
دوم تهيه و تدوین بسته های آموزشی غیرحضوری (الکترونيک) مهارتهای شناخت، بازیابی و ارزیابی منابع اطلاعاتی علوم پزشکی: ارائه الگوی کاربردی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور دکتر عبدالرسول رنگ رزی، پروانه مدیر امانی، حسین بیدختی، محمدامین یونسی هروی، مجتبی ازقندی شهری دندانپزشکی یادگیری الکترونیکی  
فرایندهای برتر چهاردهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرآیند نام و نام خانوادگی دانشکده حیطه آموزشی رتبه کشوری
اول طراحی ارزشیابی هوشمند پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی Ph.D) در راستای کاهش طول دوره تحصیل و افزایش انگیزه دانشجویان زهرا منصوریان پرستاری و مامایی ارزشیابی  
دوم طراحی و اجرای نظام ارزشیابی مستمر چند بعدی فراگیران گروه های پزشکی ليلا مشهدي پزشکی ارزشیابی  
سوم ارائه مدل ارزشیابی نوین تلفیقی در کارآموزی و کارورزی دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی سارا خادمی پیراپزشکی ارزشیابی  
سوم بازطراحی، اجرا و ارزیابی فرآیند ارزشیابی استاد توسط دانشجو در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد جمشید جمالی بهداشت ارزشیابی  
اول بازنگری شرح وظایف کارورزان پزشکی با هدف ارتقای توانمندی بالینی دانشجویان زهرا موفقی پزشکی تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی  
دوم بازنگری برنامه درسی بالینی اندودانتیکس دانشجویان عمومی در بخش درمان ریشه دانشکده دندانپزشکی مشهد آرمیتا روحانی دندانپزشکی تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی  
  طراحی، تولید و اعتبارسنجی نرم افزارکمک آموزشی ارتوباکس در خصوص بیماریهای شایع ارتوپدی قابل استفاده برای دانشجویان، پزشکان و پیرا پزشکان علی مرادی پزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی  
اول  
  تولید محتوای الکترونیکی دوره آموزشی قوانین مقررات و استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه از حیطه مدیریتی سمیه رجب زاده سایر طراحی و تولید محصولات آموزشی  
دوم دوره های توانمندسازی با روش میکرولرنینگ  
  طراحی مدل فراگیر، پویا و مستمر برای جذب دانشجویان نخبه و با استعداد خارجی مبتنی بر عوامل/ جنبه های انگیزشی علی عظیمی سایر مدیریت و رهبری آموزشی  
  قابل تقدیر کشوری
اول  
  فرایند طراحی و پیاده سازی آموزش مجازی علوم  پایه  بالینی : تجربه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شبنم نیرومند پزشکی مدیریت و رهبری آموزشی  
سوم  
  ادغام عملکردی و ساختاری معاونت آموزشی و معاونت درمان بیمارستان های آموزشی با هدف انسجام تصمیم گیری و فعالیت های مرتبط با پزشکان، اعضاء هیات علمی و فراگیران (ایجاد معاونت آموزش و سلامت) مهدي يوسفي بهداشت مدیریت و رهبری آموزشی  
سوم  
  ارتقاء اخلاق حرفه ای در فراگیران پزشکی با شناسایی پیشران های اصلی در بخش های بالینی و استفاده از روش های مختلف برای طی فرآیند یادهی پیشران های مربوطه و یادگیری فراگیران مهدي يوسفي بهداشت یاددهی و یادگیری  
اول  
  آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) فراگیران گروه داخلی نسرین میلانی پزشکی یاددهی و یادگیری  
دوم  
سوم ارتقاء یادگیری جراحی آپیکال وافزايش مهارت و ايجاد انگيزه در دستياران اندودانتیک دانشکده دندانپزشکی مشهد مریم قره چاهی دندانپزشکی یاددهی و یادگیری  
سوم آموزش مجازی آزمایشگاه بیوشیمی با رویکرد تلفیقی مسئله محور و تکلیف محور: تجربه دانشکده¬های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی زهرا شرقی شهری پزشکی یاددهی و یادگیری  
دوم بسته راهنمای یادگیری الکترونیکی دانشگاهی سیده مهتاب بخارائی قوچانی سایر یادگیری الکترونیکی  
 
فرایندهای برتر سیزدهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرایند حیطه نوآوری نام و نام خانوادگی مرتبه علمی دانشکده رتبه کشوری
رتبه اول طراحی و اجرای فرایند آموزش بین حرفه ای در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی برای اولین بار در کشور یاددهی و یادگیری مجید خزاعی استاد پزشکی رتبه 2 کشوری
رتبه دوم        آموزش درمانگاهی به شیوه اموزشی مبتنی بر استدلال بالینی یاددهی و یادگیری نسرین میلانی استادیار پزشکی  
رتبه سوم ارتقا مرجعیت اموزشی مرکز توسعه مطالعات از طریق بحثهای گروهی متمرکز  در ژورنال کلابهای آموزش پزشکی مبتنی بر سخنرانی هایAMEE 2019 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد یاددهی و یادگیری ویدا وکیلی استادیار پزشکی  
رتبه اول طراحی و تولید سامانه الکترونیک ارزشیابی دستیاران طراحی و تولید محصولات آموزشی مهدی فروغیان استادیار پزشکی  
رتبه دوم     بررسی میزان افزایش سطوح شناختی بلوم دانشجویان پزشکی مقطع بالینی در روش آموزشی ترکیبی (کلاس وارونه و شبیه سازی موقعیت) و مقایسه آن با روش سنتی تدریس     طراحی و تولید محصولات آموزشی سمیه معین درباری استادیار پزشکی  
رتبه سوم  
طراحی و ساخت فانتوم زبان با پرینتر سه بعدی جهت آموزش کار با لیزر در دندانپزشکی
طراحی و تولید محصولات آموزشی جواد سرآبادانی دانشیار دندانپزشکی  
رتبه سوم تاثیر پوسترهای بهره مند از فناوری نوین QRcode در یادگیری لیزر در دندانپزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی جواد سرآبادانی دانشیار دندانپزشکی  
رتبه اول طراحی و ایجاد تارنمای آموزش مجازی طب اورژانس یادگیری الکترونیکی سید رضا حبیب زاده استادیار پزشکی  
رتبه دوم ایجاد شبکه ملی آموزش مجازی در گروه های طب سنتی ایرانی بر بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادگیری الکترونیکی علیرضا درخشان استادیار طب ایرانی و مکمل  
رتبه اول فرایند بازنگری برنامه پزشکی عمومی جاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جهت همسو سازی با برنامه ملی جدید پزشکی عمومی مصوب وزارت
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی آتنا گریوانی فاقد مرتبه علمی پزشکی  
رتبه دوم بازنگری برنامه آموزشی دوره شیمی گیاهی در جهت افزایش علاقه مندی و سطح دانش دانشجویان داروسازی مشهد تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی میلاد ایرانشاهی استادیار داروسازی  
رتبه اول طراحی و اجرای سازوکاری موثر جهت جلب مشارکت دانشکده ها در تدوین و اجرای برنامه های اولویت دار تحصیلات تکمیلی دانشگاه با استفاده از سامانه ثبت و پایش مستمر عملکرد، ارسال/دریافت بازخورد ماهیانه و امکان مقایسه وضعیت شاخص های عملکردی دانشکده ها در طی سال های مختلف مدیریت و رهبری آموزشی علی عظیمی-محیا دادگر فاقد مرتبه علمی سایر قابل تقدیر کشوری
رتبه دوم

برنامه‏ریزی آمایشی دانشکده‏ها و گروه‌های آموزشی علوم تغذیه کشور مبتنی بر رویکرد آینده‏نگاری
مدیریت و رهبری آموزشی عبدالرضا نوروزی دانشیار پزشکی  
رتبه سوم ارتقا مدیریت و رهبری اموزشی از طریق بحثهای گروهی متمرکزبه زبان انگلیسی و مبتنی بر تد تاک  در مرکز توسعه مطالعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 1397 مدیریت و رهبری آموزشی معصومه غریب استادیار سایر  
رتبه اول آزمون وي‍ژگي كليدي، رویکردی نوین جهت ارزيابي استدلال باليني در اورژانس هاي زنان و مامايي
          
ارزشیابی آموزشی(دانشجو، هیات علمی و برنامه) مهناز برومند استادیار پزشکی  
فرایندهای برتر دوازدهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرایند حیطه نوآوری نام و نام خانوادگی
رتبه اول پایش و ارتقاء کیفیت آموزش بالینی با مشارکت دستیاران ارزشیابی آموزشی اکرم مقدسی
رتبه دوم ارتقا فرآیند انتخاب گروه و عضو هیات علمی برگزیده دانشکده پزشکی درجشنواره شهید مطهری ارزشیابی آموزشی مریم ملکی، دکتر ملیحه دادگرمقدم، سارا صبوری، دکتر شبنم نیرومند
رتبه سوم استقرار سیستم ارزشیابی الکترونیک در بستر پرونده الکترونیک سلامت ارزشیابی آموزشی دکتر حمیدرضا بهرامی
رتبه اول دوره کلینیک سرپایی ، تروماتولوژی و اصول طبابت بر بالین حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر سیدمجید صدرزاده
رتبه دوم تدوین، اجرای و ارزیابی دوره منتورشیپی بیهوشی؛ ابزاری اثربخش جهت ارتقای سطح آموزشی دستیاران حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر محمد غروی فرد
رتبه سوم تدوین کوریکولوم آموزشی روتیشن طب اورژانس برای دستیاران رشته طب سنتی - ایرانی حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی  
رتبه اول طراحی، تولید و بکارگیری پکیج آموزشی به منظور  ارتقاء توانمندی عملی دانشجویان دندانپزشکی در زمینه کاربرد لیزر در دندانپزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی دکتر جواد سرآبادانی
رتبه دوم آموزش مدیریت پراکلامپسی به روش شبیه سازی موقعیت، درقالب فیلم آموزشی ساخته شده توسط دانشجویان پزشکی طراحی و تولید محصولات آموزشی دکتر سمیه معین درباری، دکتر فاطمه تارا، دکتر معصومه میرتیموری
رتبه سوم طراحی یک بازی جدی آموزشی به منظور یادگیری پروسیجر جراحی زنان و زایمان طراحی و تولید محصولات آموزشی دکتر معصومه میرتیموری، دکتر سیدمحمود تارا
رتبه اول طراحی و اجرای مدلی برای شناسایی مهارتهای تدریس(Microteaching skills)  به روش مصاحبه نیمه ساختار یافته در فرایند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اولین بار در کشور مدیریت و رهبری آموزشی EDC
رتبه دوم معرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نظام رتبه بندی جهانی تایمز مدیریت و رهبری آموزشی دکتر عبدالرسول رنگ رزی
رتبه سوم مدیریت و رهبری آموزشی در راستای طراحی و اجرای یک مدل جهت برگزاری کنگره های بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بصورت وبینار(کنگره آموزش پزشکی اروپا) مدیریت و رهبری آموزشی دکتر ویدا وکیلی
رتبه اول طراحی و توسعه الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ در آموزش پزشکی و تأثیر آن بر میزان یادگیری و راهبردهای انگیزشی برای یادگیری یاددهی و یادگیری دکتر هانیه مستور
رتبه دوم دوره آموزشی سفرهای بالینی   یاددهی و یادگیری نگار ابراهیمی، دکتر علی عمادزاده
رتبه سوم طراحي و اجراي فرايند آموزش معکوس در یادگیری و انگیزه پیشرفت مهارت بالینی دانشجویان  کارشناسي پيوسته مامايي یاددهی و یادگیری کبری عابدیان
فرایندهای برتر یازدهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرایند حیطه نوآوری نام و نام خانوادگی
رتبه اول : تدوین استانداردهای آموزشی پایه برای دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد   حیطه ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) دکتر سیدرضا مظلوم
رتبه دوم شیوه ارزشیابی یکپارچه و نظام مند دانشجویان پزشکی(مدل جدید جامع)   حیطه ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) دکتر لیلا بیگدلو
رتبه سوم تدوین فرایند آموزشی  جهت آزمون پایان ترم دانشجویان عمومی  در بخش جراحی فک و صورت به صورت آزمون باليني ساختارمند عملکردی (scot)   حیطه ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) دکتر سهند سمیعی
رتبه اول طراحی برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش پرستاری حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر مریم صالحیان
رتبه دوم طراحی و اجرای مدلی جهت مشارکت اساتید کشور در بازنگری کوریکولوم دندانپزشکی عمومی حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر مجید اکبری
رتبه دوم تدوین توانمندی های آموزشی مورد نیاز دوره تخصصی عفونی به منظور طراحی برنامه اموزشی مبتنی بر توانمندی در ایران حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر فرشید عابدی
رتبه سوم تدوین برنامه آموزشی رشته فناوری تصویربرداری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد  حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر محمدتقی بحرینی طوسی
رتبه اول طراحی و تولید تارنمای خودآموز تصویربرداری بالینی طراحی و تولید محصولات آموزشی دکتر بیتا عباسی
رتبه دوم طراحي و توليد فيلم هاي کوتاه آموزشي در زمينه اخلاق نشر و منابع علمي در حيطه علوم پزشکي  طراحی و تولید محصولات آموزشی الهه ابراهیمی میان دهی
رتبه سوم طراحی و تولید فانتوم هد شکاف لب و کام یکطرفه و دوطرفه جهت انجام نازوآلوئولار مولدینگ نوزادان طراحی و تولید محصولات آموزشی دکتر آرزو جهان بین
رتبه اول افزایش فعالیت و مشارکت حداکثری دانشجویان در فرایند تدریس با استفاده از تکنولوژی های نوین موبایل و شبکه های اجتماعی مدیریت و رهبری آموزشی دکتر محمدرضا صابری
رتبه دوم پیگیری تحقق اهداف بسته اعتلای اخلاق حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق مدیریت مبتنی بر برنامه مدیریت و رهبری آموزشی دکتر محمدجعفر مدبر عزیزی
رتبه سوم تحول در آموزش پزشکی بر مبنای استانداردهای اعتباربخشی آموزشی  مدیریت و رهبری آموزشی اکرم مقدسی
رتبه سوم افزایش توانمندی پرستاران در کنترل عفونت بخشهای ویژه در بستر آموزشهای تلفیقی مدیریت و رهبری آموزشی دکتر پرستو تاج زاده
رتبه اول افزایش اثربخشی آموزشی دروس زبان تخصصی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت با اجرای مدل کرک پاتریک در بستر كارپوشه حیطه یاددهی و یادگیری  ساناز سادات محمودیان
رتبه اول استفاده از جسد تازه در ارتقاء یادگیری فلپ هاروستينگ وافزايش مهارت و ايجاد انگيزه در دستياران جراحي فك و صورت حیطه یاددهی و یادگیری  دکتر مهدی غلامی
رتبه دوم بررسی اثربخشی آموزش نامحسوس در یادگیری دانشجویان پزشکی مقطع کارآموزی حیطه یاددهی و یادگیری  دکتر مرجان جودی
رتبه سوم طراحی، اجرا و ارزشیابی روش نقشه مفهومی در آموزش علوم پزشکی(در  قالب مسابقه کشوری در زمینه سرطان در حاشیه سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن) حیطه یاددهی و یادگیری  دکتر سیدعلی موسوی شایق
رتبه اول استقرار سیستم آموزش الکترونیک در بستر پرونده الکترونیک سلامت سینا حیطه یادگیری الکترونیکی دکتر حمیدرضا بهرامی 
فرایندهای برتر دهمین جشنواره شهیدمطهری
رتبه عنوان فرایند حیطه نوآوری نام و نام خانوادگی رتبه کشوری
رتبه اول نرم افزار آموزشي يادآور سلامت قلب: راهي به سوي توانمندسازي بيماران تحت تعويض دريچه قلب محصولات آموزشی دکتر ناهید عاقبتی  
رتبه اول آموزش کارآموزان دوره پزشکی عمومی مورد نیاز به صورت آموزش مجازی یادگیری الکترونیک دکتر علی مرادی  
رتبه اول طراحي و راه اندازي کلينيک خود مراقبتي در جهت ارتقا کيفيت آموزش مراقبت از خود؛ گامي در جهت توانمند سازی بیمار و خانواده به منظور ارتقاء سلامت تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی حوا عبداللهی  
رتبه دوم بازنگری برنامه آموزشی رشته فیزیک پزشکی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر محمدتقی بحرینی طوسی  
رتبه سوم ارتقاو بهبود برگزاری ژورنال کلاب در گروه روانپزشکی تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر ملیحه دادگرمقدم  
رتبه اول توسعه مشارکت دانشجویان پرستاری در ارتقاء کيفيت  خدمات کميته خودمراقبتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد: پيوند آموزش و خدمت، ارتقاء کيفيت و جلب رضايتمندي مددجو تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر فاطمه حشمتی نبوی دوم کشوری
رتبه دوم توسعه فرهنگ مدیریت مشارکتی در اموزش و ایجاد رشته های بین رشته ای از طریق طراحی و راه اندازی دوره های کاراموزی، MPH و  دستیاری پزشکی خانواده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال 1389 تا 1395 تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر فرشید عابدی  
رتبه سوم مدیریت تحول آموزشی در بستر اجرای برنامه استراتژیک  و عملیاتی دانشکده علوم پیراپزشکی تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی دکتر مرضیه معراجی  
رتبه اول طراحی و توسعه نظام بررسی و گزارش عملکرد بالینی دانشجویان پزشکی عمومی  در مرحله پایان کارآموزی ارزشیابی آموزشی دکتر علی بهاری  
رتبه دوم ارتقا روش سنجش پایان دوره کارآموزان رادیولوژی با استفاده از آزمون های مبتنی بر رایانه    ارزشیابی آموزشی دکتر بیتا عباسی  
رتبه سوم طراحی و  بکارگیری  "جداول بازبيني عملكرد" تلفیقی اثربخش در بهبود و ارتقا برنامه آموزش و ارزشيابي كارورزان پزشكي در عرصه ارزشیابی آموزشی دکتر لیدا جراحی  
رتبه اول بکارگیری برنامه آموزش لابراتواری میکروسرجی برای افزایش اعتماد به نفس،انگیزه و ارتقاء مهارتهای میکروسرجری در دستیاران جراحی دهان،فک و صورت یاددهی یادگیری دکتر مهدی غلامی دوم کشوری
رتبه دوم بررسی تأثیر برنامه آموزشی طبقه‌بندی‌شده بر درک اعضای هیئت‌علمی از مفاهیم آماری و نتایج موجود در مقالات پزشکی: مقدماتی تا پیشرفته یاددهی یادگیری دکتر سعید اسلامی  
رتبه دوم بررسی تاثیر استفاده از مفهوم پرچم قرمز و تشکیل گروه ارتباطی تلگرام در افزایش فراگیری و تمرکز دانشجویان داروسازی در درس شیمی عمومی یاددهی یادگیری دکتر امید رجبی  
رتبه سوم فرایند اجرای آموزش حین کار در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی دکتر شیخ : گامی در جهت مهارت افزایی تخصصی پرستاران یاددهی یادگیری دکتر سیدمحمدحسین بحرینی طوسی  
رتبه سوم استفاده از "گزارش مقاله" حین آموزش به روش سخنرانی به منظور ارتقاءیادگیری درس فیزیولوژی یاددهی یادگیری دکتر احمد قربانی، دکتر کیارش قزوینی  

درباره جشنواره استاد شهید مطهری

جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور قدردانی از فرآیندهای آموزشی و تجلیل و ارتقاء و توسعه رویه های آموزشی جاری در دانشگاهها با تدوین استانداردها مربوط به هر یک از فرآیندهای آموزشی و تعیین معیارهای سنجش و اعتبار بخشی فرآیندها و نیز توسعه فرآیندها و ابداع و ارائه فرآیندهای جدید آموزشی برگزار می گردد. دبیرخانه این جشنواره واقع در مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۸۷ با اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز و دنبال نموده است.

اهداف ما :

  • شناسائی فرآیند های مطلوب دانشگاهی
  • ارتقاء فرآیند های جاری آموزشی در دانشگاهها
  • ابداع ، اصلاح فرآیند ها ، تجهیزات و دستگاهها و لوازم کمک آموزشی
  • توجه به فرآیند های آموزشی در حال اجراء در دانشگاههای و موسسات آموزش عالی کشور به منظور قدردانی از آنها
  • شناسائی و طراحی فرآیند های جدید آموزشی و معرفی آن به عنوان الگو در سطح دانشگاه، دانشکده یا موسسه
  • ایجاد فضای مناسب جهت حضور مناسب اساتید در عرصه تولید علم و دانش مورد استناد جهانی در کتب یا نشریات
  • ایجاد فضای رقابت سالم در عرصه تولید علم در سطح کشور
  • ایجاد فرصت های جدید برای اساتید دانشگاهها و موسسات‌ آموزشی و کمک آموزشی
  • ایجاد بازار فرآیند های آموزشی جهت جذب سرمایه و هدایت سرمایه گذاری در تولید علم
  • ایجاد بازار برای ارائه و تبادل خدمات آموزشی